WELCOME TO MY BLOG PEEPPZ, HOPE YOU LIKE IT.

måndag 16 september 2013

LIFE IS GOOD

Hej på er!
Vill börja med att göra er en aning avundsjuka.. Fick veta idag att vi är lediga både onsdag och torsdag sen som ett plus på det så fick vi sluta 11 idag istället för 15:40. Känns ju ungefär såhääääääääääääääääääär underbart. Så just nu är mitt humör på topp! 

Idag efter skolan följde jag med mamma och Ragnar till syrran i aspeå och gick ut med deras hund sen dess har jag inte gjort så mycket. Just nu ligger jag på rummet och bara tar det lugnt. Blir ingen träning för min del ikväll, har inte mått så bra de senaste dagarna och jag känner att förkylningen inte är helt borta än så vill inte riskera något. Tänkte även försöka få lite läxa gjort. 
Men nu ska jag dra, vi hörs sen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar