WELCOME TO MY BLOG PEEPPZ, HOPE YOU LIKE IT.

onsdag 18 september 2013

BRA DAG

Ännu en dag med urusel uppdatering. Förlåt för det men har varit i stan hela dagen hos Klara. Var ju ledig idag så det var en perfekt dag att umgås med en fin vän. Kom ganska så nyss hem och ska skynda mig i säng. Kan knappt hålla ögonen öppna. Men tänkte först skriva ett litet inlägg till er. Har haft en super trevlig dag med Klara och vi har gjort lite allt möjligt. Vi har pratat i massor, sjungit och roat oss med lite makeup. En bra dag helt enkelt. En annan bra sak är ju att jag även är ledig imorgon vilket känns hur skönt som helst. Vad jag ska göra vet jag dock inte än. Blir väl att aldrig kliva upp ur sängen och se serie hela dagen skulle jag tro, men jag får se. Här har ni iallafall några bilder från idag. Godnatt på er, vi hörs imorgon!

Du är så himla braaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar