WELCOME TO MY BLOG PEEPPZ, HOPE YOU LIKE IT.

lördag 28 september 2013

28/9 - jobbajobba - pengarpengar - pluggaplugga

Hej på er!
Har jobbat åt pappa idag och tjänat lite pengar. Fy tusan vad less jag är efter denna dag. Pappa ska alltid sätta mig i dryga och fysiskt ansträngande jobb.. Ska även jobba imorgon så om uppdateringen suger så vet ni varför. Och efter jag jobbat imorgon ska jag bege mig till holmsund för att få hjälp med lite läxor av syrran så det kommer bli bra. Som ni märker så är det fullt upp hela helgen. Ingen vila här inte. Ikväll ska jag bara mysa hemma med familjen och om jag orkar så ska jag även träna lite med Klara. Får se hur det blir med det men det skulle behövas. 
Just nu sitter jag i soffan nere på mitt rum och lyssnar på musik och bara tar det lugnt.


1 kommentar: