WELCOME TO MY BLOG PEEPPZ, HOPE YOU LIKE IT.

söndag 22 september 2013

22/9

Hej på er!
Huvva vad fort den här helgen har gått. Imorgon är det måndag igen och en ny vecka. Har lite blandade känslor inför den kommande veckan. Aja, kom nyss hem från att ha varit och sett på grabbarnas fotbollsmatch och tyvärr så blev det förlust. Det var himla synd! Nu väntar jag på käk och kvällens planer är att gymma och sola solarium. Vill passa på att skriva att jag hade en riktigt trevlig kväll igår med brudarna och vi gjorde lite allt möjligt. Såg på film, åt gott, pratade,skrattade osv. En typisk tjejkväll helt enkelt.  Nu ska jag äta, vi hörs senare!

Jag igår
/idag
Skinnjackan är ny kan man väl säga. Fick den i julas men igår var första gången jag använde den. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar