WELCOME TO MY BLOG PEEPPZ, HOPE YOU LIKE IT.

torsdag 1 augusti 2013

TIME IS FLYING BY SO FAST

Duktiga Jannika är här ikväll och hon har precis klippt klart mitt hår. Nu är äntligen allt det färgade och nötta borta så nu har jag äntligen naturligt hår igen. Tog runt 2 år att låta det växa ut men det var det värt. Nu vill jag bara att det ska bli långt!

För övrigt så gör jag inte så mycket. Har legat och sett på en serie och bara tagit det lugnt. Är så trött och less idag att ojoj. Men de står löpning på mitt träningsschema så det är bara bita ihop och ta på sig joggingskorna. Tänker inte ge upp!!
Imorgon är sista arbetsdagen innan helg och det ska bli så skönt. Denna vecka har dock gått ruskigt fort att det skrämmer mig lite.. och snart börjar skolan. Wäääääh. Aja, vad som händer i helgen är oklart men det lutar mot stranden om det är fint väder. Vi får se vi får se. Nu ska jag dricka lite kaffe och försöka piggna till. Ha det bra så länge folket!

Ojoj.. vilket inlägg. Typ det längsta jag skrivit eveeer och ingen kommer ens orka läsa det. Onödigt.

Oldiie bara för att jag inte har några nya bilder på lager just nu då jag jobbar hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar