WELCOME TO MY BLOG PEEPPZ, HOPE YOU LIKE IT.

torsdag 8 augusti 2013

NU VILL JAG HA HELG

Wihoo imorgon är sista arbetsdagen och det ska bli så skönt att få ha sommarlov det lilla sista som är kvar nu. Dock så har jag trivts jättebra på jobbet och nästa sommar kan jag garantera att jag blir där igen dock under längre tid eftersom jag är 18 då. Ikväll har jag spelat lite handboll och även gymmat på det. Känns bra att jag fortfarande är på rätt spår eller vad man nu ska kalla det. Än så länge har jag inte ätit godis eller nästan inget annat onyttigt förutom nån gång, jag har hållit igång med träningen efter träningsschemat jag gjort osv. Helt enkelt förändrat dåliga vanor till bra vanor. Proud.

Nu ska jag kolla runt på lite bloggar och lite andra sidor men sedan ska jag sova för är såå himla trött idag. Godnatt på er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar