WELCOME TO MY BLOG PEEPPZ, HOPE YOU LIKE IT.

söndag 18 augusti 2013

DÅ BÖRJAR SKOLAN SNART IGEN DÅ.

Usel uppdatering jag vet.. Vill och ska bli bättre på att uppdatera men det har varit svårt nu den senaste veckan innan skolan börja för då vill man bara njuta och göra roliga saker och inte hänga framför datorn hela tiden. Lovar att bättra mig nu när skolan drar igång. Det ska bli kul och spännande att börja ny linje och jag hoppashoppashoppas att den ger mig det jag förväntat mig. För att då kommer inte 1 år längre betyda något. Det som känns så himla surt är att jag lämnat den bästa klassen man kan tänkas ha. Så himla mycket glädje och trygghet med den klassen. Men vem vet, kanske min blivande klass kommer bli minst lika bra.

Klockan är mycket och jag kommer sova gott inatt. Det hoppas jag också ni kommer göra, godnatt.

Älskade vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar