WELCOME TO MY BLOG PEEPPZ, HOPE YOU LIKE IT.

lördag 3 augusti 2013

BORED



Mellannamn? - Ingela ( Ester, Maria ) Oskarsson.
Vart bor du? - I lilla fina byn Långed ungefär 1 mil utanför hålan Nordmaling.
Trivs du där? - Ja det gör jag verkligen!

Brukar du läsa horoskop? - Nej inte det serru.
Har du körkort? - Neej:( men vill ha och ska börja ta snart!
Favoritdjur? - Hund ofc.
Vad spenderar du dina pengar på? - Ööh, mat och kläder typ.
Festar du? - Jodå ibland gör jag det.
Brukar du bli för full? -  Lämpligt full.
Antal kuddar i sängen? - 6 stycken.
Kan du baka bullar? - Efter recept så.
Bläck eller blyerts? - Blyerts.
Är du allergisk mot något? - Nej inte vad jag vet.
Äger du ett busskort? - Jodå.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Grön mjök always.
Hur ser du ut idag? - Uppsatt hår, utan smink och klänning.
Nästa mål i ditt liv? - Att nå alla mina mål.
Vad såg du senast på tv? - Keeping up with the Kardashians.
Hur svarar du i mobilen? - Hej eller hallå.
Vem ringde dig senast? - Signe.
Vad sa den som ringde? - Vill du umgås med mig ikväll?
Antal timmar sömn inatt? - Runt 7 timmar.
Sov du ensam? - Ja :(

SENASTE PERSON SOM:
Sov i samma säng som du: Eline.
Såg dig gråta: Vet inte, eline där med skulle jag tro.
Fick dig att gråta: Minns inte.
Du gick på bio med: Daggan, mathias, malle.
Du gick på stan med: Elin
Skällde på dig: Mami
Skickade ett e-mail till dig: Har inte kollat.

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? - Nej.
Bråkat med ditt husdjur? - Nee.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Haha ja men typ.
Pussat en fisk? - Usch.
Kört bil? - Jodå.
Varit kär i någon du inte haft någon chans på? - Kär och kär men intresserad/förtjust är väl ett bättre ord.

STUFF:
Tar du droger? - I smoke weed everyday fast nä.
Vad är du mest rädd för? - Döden och björnar.
Vilka kläder sover du i? - Trosor
Vart vill du gifta dig?- Har ingen aning.
Vad hatar du verkligen? - Folk som tror att dom vet allting.
Har du ett jobb? - Yes ett sommarjobb.
Gillar du att ha folk omkring dig? - Jodå men de beror ju på vilka å så.
Är du ett hälsofreak? - Börjar bli mer och mer.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Låtar man tycker är skit dålig eller sånna som man kan relatera mycket till.
Vill du gifta dig? - En dag.
Vill du ha barn? - Yesbox, 4 stycken.

FAVORIT:
Rum i huset? - Mitt rum eller köket.
Typ av musik? - Typ lite av allt möjligt förutom hård rock å sånt.
Månad? - Mars, juli, december

HAR DU UNDER DE SENASTE 48 TIMMARNA:
Gråtit? - Nej
Köpt någonting? - Nej
Varit sjuk? - Nej
Sjungit? - Jaa
Sagt "jag älskar dig"? - Jaa
Velat säga till några att du älskar dem? - Jaa
Träffat nån ny person? - Nej
Saknat någon? - Jaa
Kramat någon? - Jaa
Pussat någon? - Haha ja, min mamma.

FÖRSTA:
Första bästa kompis: Om man menar bästbästa kompis så vare Eline men annars hade jag också så kallade "bästa vänner" då jag var liten.
Första jobb: Lite sommarjobb hos pappsen
Första inhandlade skiva: Minns inte
Första riktiga förälskelse: Mackan
Första begravning: Lillebror
Första piercing/tatuering: Öronen

SENASTE:
Låt du hörde: 3 doors down - here without you.
Filmen du såg: King kong
Sak du stal: Håller inte på med sånt.
Människa du slog: Nån av mina syskon på skojj.
Stora bussresan: Öhh då jag var liten å vi åkte buss till Stockholm..
Jag vill bara dö: Då man står och väntar på en bussjävel som är försenad i 15 minusgrader och håller på att frysa ihjäl.
Långa samtal: Har aldrig långa samtal på tele längre typ. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar