WELCOME TO MY BLOG PEEPPZ, HOPE YOU LIKE IT.

lördag 20 juli 2013

HOLA AMIGOS, LAST NIGHT WAS A GOOD NIGHT BUT THIS NIGHT IS GOING TO BE MUCH BETTER.

Hade en riktigt trevlig kväll igår (nykter) och kom inte hem förrän vid 3 tiden inatt. Vaknade imorse som en zombie och det kändes som att jag var bakis som satan än fast jag inte druckit en droppe. Var less i hela kroppen osv. Drog iallafall på mig kläderna och följde sedan med syrran till marknaden som man inte hann vara alls nå länge på innan det började regna. Fick med mig ett väldigt fint armband iallafall. Nu ligger jag hemma hos eline och väntar på att hon ska komma hem. Ikväll blir det att röjja (onyktert) på Nordmalings gator med massa fina personer. Taggaaaddd

Bild på mitt nya armband och några andra bilder från igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar